Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!


ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΥΝΗΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ… 
1. α. Να αγοράσω κυνηγετικό όπλο από κάποιο κατάστημα κυνηγετικών ειδών ή από κάποιον κυνηγό και να το δηλώσω στο αστυνομικό τμήμα ασφαλείας της περιοχής μου, ώστε να αποκτήσω Άδεια Κατοχής Κυνηγετικού Όπλου.
β. Σε περίπτωση που δεν επιθυμώ να αγοράσω όπλο γιατί θα κυνηγώ με το όπλο κάποιου φίλου ή συγγενή, απευθύνομαι και πάλι στο αστυνομικό τμήμα ασφαλείας της περιοχής μου για να μου χορηγήσει Βεβαίωση ή οποία θα αναφέρει ότι πληρώ τις προϋποθέσεις για την απόκτηση Άδειας Κατοχής Κυνηγετικού Όπλου. Απαιτείται ακριβώς η ίδια διαδικασία και τα ίδια δικαιολογητικά όπως και για την απόκτηση Άδειας Κατοχής Κυνηγετικού Όπλου, εκτός από το τιμολόγιο αγοράς του όπλου.
2. Να απευθυνθώ στον Κυνηγετικό Σύλλογο της περιοχής μου, για να δηλώσω συμμετοχή για τις Εξετάσεις Νέων Κυνηγών, που πραγματοποιούνται στο χώρο του Συλλόγου δύο φορές κάθε μήνα. Από εκεί θα προμηθευτώ και το Ερωτηματολόγιο για τις Εξετάσεις Νέων Κυνηγών.
3. Την καθορισμένη ημερομηνία των εξετάσεων, παρίσταμαι στις εξετάσεις έχοντας απαραιτήτως μαζί μου την αστυνομική μου ταυτότητα.
4. Εφόσον επιτύχω στις εξετάσεις προσκομίζω στο Σύλλογο τα απαιτούμενα δικαιολογητικά:
- Μία πρόσφατη φωτογραφία
- Φωτοαντίγραφο της Άδειας Κατοχής Κυνηγετικού Όπλου ή τη Βεβαίωση
- Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής, με το εξής κείμενο: "Δεν έχω καταδικαστεί για παράβαση που προβλέπει το άρθρο 9 του Ν.177/75 περί θήρας και δεν εκκρεμεί εις βάρος μου σχετική ποινική δίωξη"
- Το χρηματικό ποσό - ανάλογα με τον τύπο αδείας που επιθυμώ - προσαυξημένο κατά το αντίτιμο της εγγραφής νέου μέλους.


Αφού εκδοθεί η Άδεια Θήρας μου, φροντίζω να ενημερωθώ για τους νόμους και τους κανόνες που διέπουν το κυνήγι, για τα επιτρεπόμενα είδη και τη Ρυθμιστική Απόφαση Θήρας, τις υποχρεώσεις μου ως κάτοχος κυνηγετικού όπλου και πάντα επιδιώκω να πηγαίνω για κυνήγι με πιο έμπειρους κυνηγούς, τουλάχιστο μέχρι να αποκτήσω την απαιτούμενη πείρα.
Πέραν αυτών, είναι καλό να υπάρχει διαρκής ενημέρωση και επιδίωξη της πληρέστερης δυνατής κατάρτισης σε θέματα κυνηγετικά με την ανάγνωση κυνηγετικών εντύπων και την συμμετοχή στις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες του κυνηγετικού συλλόγου. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να επιβληθεί, είναι προσωπική επιλογή, μια επιλογή ωστόσο που ενώ ξεκινά από το ατομικό επίπεδο, τα θετικά της αποτελέσματα αφορούν το σύνολο της κυνηγετικής οικογένειας: όσο περισσότερα μέλη της είναι συνειδητοποιημένα και ενημερωμένα, τόσο περισσότερη δύναμη και σταθερότερη βάση αποκτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου